Зворотні посилання. Важливість анкорів
Давайте визначимося що це таке - якірні слова, або як ще їх називають якірний текст. Це текст, який містить посилання. Наприклад: Coole Spiele - посилання, якірними словами якого є слова "ігри онлайн". Сподіваюся зрозуміло. Важливість якірного тексту важко переоцінити. Судячи з усього пошуковики (не буду говорити за всі, мені ближче Гугл), саме текст зворотнього посилання на ваш сайт впливає по яких запитах ваш сайт вийде на перші позиції, а за якими не буде.
Можна оптимізувати сторінки до одуріння, використовувати ключові слова певну кількість разів на сторінку, чаклувати на каві і бити у бубон, але якщо на сторінку ставити посилання тільки з неправильним якірним текстом, то він ніколи не підніметься на потрібні позиції.
Вже класичним прикладом став запит "click here". Спробуйте ввести цей запит в Гугл і ви будете здивовані: на першому місці буде сторінка скачування Adobe Reader, на якій як не шукайте, не знайдете цього тексту: ні в змісті сторінки, ні в адресі, ні в описах картинок. Зате на сотнях тисяч сторінок, якщо не на мільйонах, буде текст типу "Для даного змісту потрібен Адоб Рідер" і посилання поруч - click here.
Висновок зробити не складно: найважливішим у пошуковому ранжуванні є кількість і якірний текст зворотних посилань. І, не має значення наскільки оптімізована сторінка під запит, який у неї URL, і які на ній картинки. Важливий текст зворотного посилання. Якщо я хочу просунути сторінку за запитом "mod minecraft", я ставлю посилання саме з таким якорем. І цим як би кажу гуглу, що ця сторінка відповідає саме цьому запиту. Ну ніби пояснив.